-
APR’s IC100024 er en højeffektiv frontmonteret intercooler (FMIC) udviklet specifikt til Audi RS3 8V og TTRS 8S med 2.5 TFSI DAZA eller DNWA motor. Den originale intercooler er en begrænsning – især ved softwareopgraderinger eller banekørsel. APR’s løsning har op til 87 % større kernemasse og markant bedre varmeafledning, hvilket sikrer lavere IAT, mere stabil ydelse og reduceret heat soak. Intercooleren passer direkte i bilen uden behov for tilpasning og bevarer alle OEM-tilslutninger – den er både plug & play og TÜV-godkendt, hvilket gør den fuldt lovlig i hele EU. ✅ Fordele ved APR's Intercooler: ✅ Op til 87 % større netvolumen end OEM ✅ Lavere og mere stabile indsugningstemperaturer (IAT) ✅ Forbedret ydelse ved både gade- og banekørsel ✅ Mindre turbo-lag og hurtigere spool ✅ TIG-svejset aluminiumskerne i høj kvalitet ✅ Direkte bolt-on – ingen skæring eller tilpasning nødvendig ✅ Kompatibel med DAZA og DNWA-motorer ✅ TÜV-godkendt – synsklar og DMR-registrerbar Et ideelt valg for entusiaster, der ønsker at presse det maksimale ud af deres 2.5 TFSI – uden kompromis med driftssikkerhed eller lovlighed. NB: TILLÆG FOR BILER M. RADAR. HER TILLÆGES CRASHBAR FRA US MODEL SAMT TILLÆG FOR RADARKALIBRERING
-
APR's Intercooler er udviklet til biler med EA888 Gen 3, 3B, 4 & 4B motor – bl.a. VW Golf 7 GTI, Seat Leon Cupra og Audi A3 8V. Intercooleren sikrer markant bedre køling og flow, hvilket resulterer i mere stabil effekt under hård belastning og ved høje temperaturer. Med et væsentligt større netvolumen og en optimeret flowstruktur reduceres risikoen for heat soak, og motorens ydeevne opretholdes – selv ved gentagen acceleration og banekørsel. Fordele ved APR's Intercooler: ✅ Passer til EA888 Gen 3, 3B, 4 & 4B (1.8 & 2.0 TSI – MQB-platform) ✅ Større køleoverflade og 87% mere kernevolumen end OEM ✅ Lavere IAT (indløbstemperatur) = mere effektiv forbrænding ✅ Mindre tryktab og forbedret flow ✅ Designet til både original og tunet motor – ideel til Stage 1 & 2 ✅ Plug & Play – ingen permanente ændringer kræves ✅ TÜV-godkendt – lovlig løsning til offentlig vej ✅ Fremstillet i høj kvalitet med svejst aluminiumsnet og holdbar finish Denne intercooler er en af de mest gennemtestede og dokumenterede løsninger til MQB-platformen og er et must-have for entusiaster, der ønsker optimal ydelse og pålidelighed.
-
APR’s IC100024 er en højeffektiv frontmonteret intercooler (FMIC) udviklet specifikt til Audi RS3 8V og TTRS 8S med 2.5 TFSI DAZA eller DNWA motor. Den originale intercooler er en begrænsning – især ved softwareopgraderinger eller banekørsel. APR’s løsning har op til 87 % større kernemasse og markant bedre varmeafledning, hvilket sikrer lavere IAT, mere stabil ydelse og reduceret heat soak. Intercooleren passer direkte i bilen uden behov for tilpasning og bevarer alle OEM-tilslutninger – den er både plug & play og TÜV-godkendt, hvilket gør den fuldt lovlig i hele EU. ✅ Fordele ved APR's Intercooler: ✅ Op til 87 % større netvolumen end OEM ✅ Lavere og mere stabile indsugningstemperaturer (IAT) ✅ Forbedret ydelse ved både gade- og banekørsel ✅ Mindre turbo-lag og hurtigere spool ✅ TIG-svejset aluminiumskerne i høj kvalitet ✅ Direkte bolt-on – ingen skæring eller tilpasning nødvendig ✅ Kompatibel med DAZA og DNWA-motorer ✅ TÜV-godkendt – synsklar og DMR-registrerbar Et ideelt valg for entusiaster, der ønsker at presse det maksimale ud af deres 2.5 TFSI – uden kompromis med driftssikkerhed eller lovlighed. NB: TILLÆG FOR BILER M. RADAR. HER TILLÆGES CRASHBAR FRA US MODEL SAMT TILLÆG FOR RADARKALIBRERING
-
APR’s intercooler-løsning til Audi RS4 B9 og RS5 F5 er designet med ét formål – maksimal køling og minimal trykfald. Med 2.9 TFSI-motorens to turboer og høje effektpotentiale er det afgørende at sikre lave ladelufttemperaturer under belastning. APR's køler gør netop dette – og mere til. Denne intercooler er konstrueret som direkte erstatning for OEM-køleren og udnytter hele frontarealet for at opnå maksimal kernevolumen og effektivitet, selv under varme forhold eller ved gentagen hård kørsel. Fordele ved APR's køler: ✅ Op til 83 % større kernestørrelse end original ✅ Markant lavere ladelufttemperaturer – også ved flere gentagne pulls ✅ Lavere trykfald giver bedre spool og højere effektivitet ✅ Designet til plug & play – passer direkte i originale beslag ✅ TIG-svejset aluminium og præcisionsfremstillet kerne ✅ Forbedret ydeevne både ved original og optimeret software ✅ Ideel til stage 1, 2 og 3 tuning & Godkendt ifbm. vores TÜV Stage 1 Tuning
-
APR's intercooler til Audi S4 & S5 B9 er udviklet til entusiaster, der ønsker at frigøre det fulde potentiale af den 3.0 TFSI EA839-motor – både ved original og optimeret software. Med en markant større kerne og avanceret flow-optimeret design reducerer denne køler effektivt ladelufttemperaturen og minimerer trykfald, hvilket resulterer i forbedret performance, lavere varmeopbygning og mere konsekvent ydelse. Fordele ved APR's Intercooler: ✅ Større kernevolumen – op til 91 % større end OEM ✅ Lavere ladelufttemperaturer – bevarer effekten selv ved hård belastning ✅ Reduceret trykfald – giver hurtigere spool og bedre respons ✅ Direkte plug & play montering – uden permanente ændringer ✅ OEM-lignende pasform og finish ✅ Designet og testet til både stock og stage 1–2 tuning ✅ Fremstillet i høj kvalitet TIG-svejset aluminium